მარკეტინგის სპეციალისტი - კონტენტი და ციფრული მარკეტინგი

ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, სათავო ოფისი
პოზიციის ტიპი: სრული განაკვეთი
განაცხადების მიღების ბოლო ვადა: 30 ივნისი, 2025 

ეს შენი შანსია! შემოგვიერთდი - ახალი მწვერვალებისკენ, ერთად!
 

ვენ დაგახვედრებთ:

  • საერთაშორისო, გამოცდილ და მეგობრულ გუნდს
  • კომფორტულ სამუშაო გარემოს
  • მრავალმხრივი განვითარების შესაძლებლობას
  • კონკურენტულ ანაზღაურებას
  • ჯანმრთელობის დაზღვევას თქვენთვის და ოჯახის წევრებისთვის
  • პროფესიულ განვითარებაში ხელშეწყობას
  • ხელმძღვანელისა და გუნდის წევრების მხარდაჭერას
     

ირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

კონტენტ სტრატეგია და განვითარება

  • კონტენტ მარკეტინგის სტრატეგიების შემუშავება და განხორციელება, რათა ხელი შეუწყოს ჩართულობის ზრდას, ლიდების დაგენერირებას და  მხარი დაუჭიროს ბანკის საერთო მარკეტინგულ მიზნებს
  • სხვადასხვა ციფრული არხებისთვის მაღალი ხარისხის კონტენტის შექმნა, მათ შორის ბანკის ვებსაიტის, ბლოგის, სოციალური მედიის პლატფორმებისთვის, ელექტრონული ფოსტის ნიუსლეთერებისთვის, რათა ხელი შეუწყოს კორპორატიული კლიენტების ცნობიერების ამაღლებას

ციფრული მარკეტინგის ოპტიმიზაცია

  • SEO-სთვის კონტენტის ოპტიმიზაცია, მათ შორის საკვანძო სიტყვების კვლევა, on-page ოპტიმიზაცია და link building strategies, რათა გაუმჯობესდეს ორგანული ხილვადობა და გაიზარდოს ტრაფიკი ბანკის ციფრულ არხებში
  • ბანკის სოციალური მედიის მართვა, მათ შორის კონტენტის შექმნა, დაგეგმვა, მონიტორინგი და საზოგადოების ჩართულობა, ბრენდის ცნობადობის გაზრდისა და კორპორატიულ კლიენტებთან ურთიერთობის ხელშეწყობის მიზნით

ციფრული მარკეტინგული აქტივობების ანალიზი

  • KPI-ებისა და მეტრიკების მონიტორინგი და ანალიზი, როგორიცაა ვებ – გვერდის ტრაფიკი, ჩართულობისა და კონვერსიის მაჩვენებლები და ROI, კონტენტისა და ციფრული მარკეტინგის ინიციატივების ეფექტურობის გასაზომად და გასაუმჯობესებელი მიმართულებების დასადგენად
  • ბაზრის კვლევა და კონკურენტების ანალიზის ჩატარება კონტენტის ხარვეზების, ინდუსტრიის ტრენდების  დასადგენად და კონტენტის სტრატეგიისათვის ინსაითების გამოსაყენებლად

ინდუსტრიის ცოდნა და შესაბამისობა

  • ინდუსტრიის სიახლეების, ციფრული მარკეტინგის ტრენდებისა და საუკეთესო პრაქტიკების მუდმივი გაცნობა. ახალი ტექნოლოგიებისა და ინსტრუმენტების გამოყენება ბანკის ციფრული არხების გასაუმჯობესებლად
  • მარეგულირებლის მოთხოვნებსა და ბრენდის გაიდლაინებთან შესაბამისობის უზრუნველყოფა სრული კონტენტისა და ციფრული მარკეტინგული აქტივობების ჭრილში; ბანკის რეპუტაციის შენარჩუნება
     

აკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

განათლება: ბაკალავრის ხარისხი მარკეტინგში, კომუნიკაციებში, ჟურნალისტიკაში ან მათთან გათანაბრებულ დარგში; შესაბამისი სერტიფიცირების ქონა (მაგ. Google Analytics) ჩაითვლება უპირატესობად
სამუშაო გამოცდილება: მინიმუმ 2-წლიანი სამუშაო გამოცდილება კონტენტ მარკეტინგის, ციფრული მარკეტინგის, ან მსგავსი მიმართულებით, სასურველია საბანკო, ან ფინანსური სერვისების ინდუსტრიაში  
უცხო ენები: ქართული ენის სრულყოფილად ცოდნა; ინგლისური ენის მინიმუმ C1-Advanced დონეზე ცოდნა;
ტექნიკური ცოდნა და უნარები: წარმატებული მარკეტინგული კონრენტის შემუშავებისა და დანერგვის გამოცდილება სხვადასხვა ციფრულ არხში, რაც ზრდის მომხმარებელთა ჩართულობას, აგენერირებს ლიდებს და მხარს უწერს ბიზნეს მიზნებს; კონტენტის მართვის სისტემებში (CMS), იმეილ მარკეტინგის პლატფორმებთან, სოციალური მედიის ინსტრუმენტებსა და ანალიტიკურ პლატფორმებთან მუშაობის გამოცდილება

საჭირო უნარ-ჩვევები:

  • კრეატიული აზროვნება და რთული ფინანსური კონცეფციების მკაფიო, ლაკონური და საინტერესო შინაარსის თარგმნის უნარი
  • ანალიტიკური აზროვნება და მონაცემების ინტერპრეტაციის, ამოღებისა და მონაცემებზე დაფუძნებული გადაწყვეტილებების მიღების უნარი მარკეტინგული მუშაობის ოპტიმიზაციისთვის
  • პროექტის მართვის უნარი, პრიორიტეტების დასახვის, დროის მართვისა და მულტიფუნქციურ გუნდებთან ეფექტურად მუშაობის უნარებთან ერთად
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა, ხარისხისა და სიზუსტის გათვალისწინებით
  • მაღალი ტემპისა და განსაზღვრული დედლაინების მქონე გარემოში განვითარების უნარი

 

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან. გისურვებთ წარმატებას.

შეავსეთ განაცხადი